POGOSTA VPRAŠANJA

Velika korist uporabe programa Allplana, poleg vseh drugih arhitekturnih programov na trgu, je možnost pogleda 3D, medtem ko uporabnik riše v 2D.
Poleg tega pa zaradi Bim modeliranja omogoča enostavne preglede koliomogoča interakcijo med vsemi projektanti ter omogoča takojšni tok podatkov med njimi. Vsi podatki pa se sprotno tudi posodabljajo in so takoj vidni vsem, oni pa tako lahko takoj preverijo, če ena sprememba vpliva na karkoli drugega. Hkrati se po spremembi na BIM modelu posodobijo projektantske skice, kar pomeni da je dela s skicami (ki so največkrat balast, ki jih večina arhitehtov ne mara)  precej manj kot je to pri Autocad orodjih.

Ob začetku uporabe programa, se bo le ta mogoče zdel malo težji oziroma zapleten, vendar pa po osvojivi načina dela v njem programa ni težko upravljati.
Uporaba postane enostavna in zabavna.

V enem tednu učenja in dela z njim, naj bi dobili dobro osnovno izhodišče za začetek ustvarjanja kompleksnejših stavb.

Podatki in nastavitve Allplana se lahko prenesejo na nov/drug računalnik. Upoštevati je potrebno, da ta rešitev deluje samo s samostojnimi različicali Allplana. 
Na nov računalnik namestite enako različico programa Allplan kot je bila na prejšnjem računalniku. Podatke prenesete po naslednjem postopku: 
 
1. PRENOS PODATKOV
Iz prejšnjega računalnika na nov računalnik prenesete sledeče mape: 
Project folder (PRJ)
Office standard folder (STD)
User folder (USR)
 
Pot do teh map lahko določite na novem računalniku in starem računalniku na naslednji način:
Services application->Service->Hotline Tools->Showcfg: shows system variables ->OK 
You can find the paths to the folders after PRJ, STD and USR.
 
2. PRENOS KONFIGURACIJE ORODNE VRSTICE
Izvozite konfiguracije iz starega računalnika s klikom na Export the configurations from the old computer by clicking View -> Toolbars -> Customize… -> Export…
You can then import the configurations to the new computer by clicking View -> Toolbars -> Customize… -> Import…
Posodobitev operacijskega sistema Windows poškoduje upravitelja licenc Nemetschek Softlock License Manager.
Popravite upravitelja licenc Nemetschek Softlock License Manager na naslednji način:
 
Prenesete lahko trenutni Upravitelj licenc za Softlock. Uporabite naslednjo FTP povezavo:
 
 
Prenesite datoteko Nemetschek_Software_Lock.exe.
 
Izvedite datoteko »Nemetschek Software Lock.exe« in izberite »Fix program«.
 
Po namestitvi lahko znova odprete License Manager (Services application -> Utilities -> License -> License Manager). Nato namestite začasno licenco (* _psd.nslock): “Install – Install license”
 
Privzeto licenco lahko prenesete z Allplan Connect:
 
Opomba: the status of the temporary license je nastavljen na »Expired«.
 
Nato ustvarite novo zahtevo za registracijo.
Če želite ustvariti zahtevo za registracijo, naredite naslednje:
 
Upravitelj licence Open License (Services application -> Utilities -> License -> License Manager). Izberite licenčni vpis za vaš sedež in kliknite »Request license«.
Sledite navodilom na zaslonu. Izpolnite obrazec. Ne pozabite vnesti svojega e-poštnega naslova.
 
Preverite, ali sta ID stranke in CD-ključ pravilna.
 
Zahtevo za registracijo pošljite na: info@e-disti.com.
Prvotno varnostno kopirajte vse projekte. 
Nato sledite sledečim korakom.
1. Zaprite Allplan na vseh delovnih postajah. 
2. V kolikor delate z upravitaljem delovnih skupin se prijavite kot administrator Allplana (sysadm). 
3. Zaženite aplikacijo Services. 
4. Pri delu z upraviteljem delovnih skupin se prepričajte, da so vsi računalniki na katerih se nahajajo projekti vklopljeni in delujejo. To preverite na sledeč način: Services application->Service ->Hotline Tools->docsize ->512 (ali 1024, če je mogoče) ->OK 
Opomba: po pretvorbi podatkov lahko velikost risarske datoteke nastavite na začetno vrednost. 
5. Začnite prevajati podatke (uporabite računalnik na katerem ste spremenili velikost risarske datoteke) 
Services application ->Service ->Hotline Tools -> datwaprjs: convert data of all projects
V kolikor odgovorite pozitivno (YES) na nasldnjih dveh pozivih, program pretvori podatke vseh projektov. 
 
Koliko časa boste potrebovali za pretvorbo podatkov je odvisno od različnih dejavnikov: 
•  števila projektov, 
• velikosti posameznega projekta.
• omrežne učinkovitosti.
• lastnosti računalnika, ki pretvarja podatke.
Ko shranjujete, uvozite in izvozite elemente ali datoteke, Allplan samodejno predlaga posebno mapo, v kateri so podatki shranjeni ali vzeti.
Določite, katera vrsta datoteke Allplan je shranjena v kateri mapi. Te mape so samodejno predstavljene v pogovornem oknu “Save” ustrezne vrste datotek. Vendar jih lahko kadarkoli spremenite.
 
Če želite to predlagano mapo nastaviti na individualni osnovi, storite naslednje:
Izberite meni Tools menu ->Options… -> Desktop environment(Allplan 2009 in novejši: Tools -> Options… -> Global Options-> “Settings”tab).
 
S klikom na tipko za nastavitev POAH na desni strani mape lahko shranite definirane privzete nastavitve. Za nastavitev poti lahko izberete možnost Project, Private, Custom ali Last:
 
Project: vrsta datoteke je shranjena v trenutnem projektu (ni na voljo za datoteke NDW in NPL).
Private: vrsta datoteke je shranjena v zasebnem projektu uporabnika.
Custom: lahko določite poljubno mapo za vrsto datoteke. Če želite izbrati mapo, kliknite pot, ki je prikazana v stolpcu Folder, in vnesite novo pot ali kliknite … v stolpcu Browse in izberite pot v pogovornem oknu.
Last: vrsta datoteke je shranjena v zadnji poti, ki ste jo izbrali.
ZAKAJ NE MOREM USTVARITI ELEMENTOV? 
ZAKAJ NE MOREM PREMAKNITI RISBE?
ZAKAJ ELEMENTI NISO USTVARJENI PRAVILNO?
ZAKEJ SE PROGRAM ZRUŠI, KO UVOZIM DATOTEKO DXF IZ ZEMLJIŠKE KNJIGE? 
ZAKAJ JE OBRIS OZNAČENEGA OBMOČJA NI PRAVILNO ZAZNAN?
ZAKAJ NE MOREM IZRAČUNATI SENCE?
ZAKAJ ELEMENTI NISO V ANIMACIJI PRIKAZANI PRAVILNO?
ZAKAJ MANJKAJO DELI DIMENZIJSKEGA BESEDILA?
ZAKAJ SE VSEBINA BESEDILA NENADOMA VRTI?
ZAKAJ NE MOREM DOBITI PREDOGLEDA, KO PREMIKAM ALI KOPIRAM ELEMENTE?
ZAKAJ SE OBMOČJA NE IZRAČUNAVAJO PRAVILNO?
Iskanje rešitev težav:
Preverite ali je odmik nastavljen v nastavitvah projekta (File -> New Project, Open Project -> izberite projekt in odprite meni bližnjic -> Properties; Allplan 2009 in starejši: Tools -> Options ->Advanced Draft -> Settings). Če so offset coordinates, počistite potrditveno polje.
Izberite Tools -> Measure(->)Coordinates
Kliknite na sredino risbe v pogledu načrta.
Če so zelo velike vrednosti (na primer x / y / z večje od 5000 m), ste našli razlog za te težave.
Sistem ima težave pri izračunu in prikazovanju podatkov z zelo velikimi koordinatami. Več podatkov, ki jih imate z zelo velikimi koordinatami, večji je ta učinek.
Rešitev:
Kliknite Tools -> Options… -> Desktop environment -> Generaland select Optimize working with large coordinates(Allplan 2009 in starejši: Tools -> Options -> Global Options -> Miscellaneous tab -> Optimize working with large coordinates). Po tem morate znova zagnati Allplan. V nasprotnem primeru ta nastavitev nima učinka.To je uporabniška nastavitev, ki jo je potrebno določiti posebej za vsakega uporabnika.
Najboljša rešitev je ponavadi premikanje podatkov v smeri Allplanskega izvora. Uporabite orodje “Move”. Ko vas Allplan pozove, da določite ciljno točko (“To point”), v pogovorni vrstici izberite možnost Global point. Podrobne informacije najdete v help for Allplan. Look for the Global pointtopic.
Opomba:
Če se podatki še vedno ne prikazujejo pravilno, naredite naslednje:
Exit Allplan -> Services application-> Service -> Hotline Tools-> cleanup -> zaženite Allplan.

Moj računalnik nima dostopa do spleta, vendar bi rad aktiviral licenco s ključem izdelka. Kaj lahko storim?

Koristne informacije: Najlažji način za aktiviranje in vračilo licenc Allplan je, da to storite na spletu. Z drugimi besedami, računalnik ima dostop do interneta. Vendar pa lahko Allplan brez težav aktivirate tudi v računalniku brez dostopa do interneta (offline licensing-licenciranje brez dostopa do spleta). Licenciranje brez internetne povezave je še posebej uporabno, če nekateri računalniki Allplan v vaši pisarni nimajo dostopa do spleta in ne uporabljajo licenčnega strežnika.

Če računalnik brez dostopa do interneta in računalnika z dostopom do interneta nista blizu drug drugemu (na primer, računalnik v pisarni ima dostop do interneta, vendar računalnik doma nima dostopa do interneta) niti med seboj povezani (na primer z uporabo LAN), aktiviranje brez povezave ni primerno, saj imate dostop do računalnika z dostopom do interneta in računalnika brez dostopa do interneta.

Zahteve za aktiviranje licence brez povezave:
• veljaven Product Key,
• Allplan namestite v računalnik brez dostopa do interneta (na primer kot gledalec),
• imate še en računalnik z dostopom do interneta.

Pomembno: aktiviranje licence brez povezave do spleta vključuje dva koraka. Poleg tega morate naložiti datoteko potrdila, da lahko pozneje vrnete licenco.

Obstajajo naslednji osnovni koraki:
• ustvarjanje in nalaganje datoteke zahtevka za dovoljenje,
• prenos in uvoz datoteke posodobitve licence,
• ustvarjanje in nalaganje datoteke potrdila.

Spletni računalnik uporablja naslednjo spletno stran:
http://lc.codemeter.com/59885/depot/index.php

Opomba: Ker sta datoteka licence in datoteka za potrdila po privzeti vrednosti shranjena z imenom številke vsebnika, se lahko zgodi, da zmešate ti dve datoteki. Zato vam priporočamo, da uporabite pomembna imena datotek. Na primer, ime lahko vsebuje ime računalnika in ključ izdelka ali besede “licenca” in “potrdilo”. To je še posebej pomembno, če želite aktivirati več računalnikov brez povezave.

Aktiviranje licenc brez povezave

Za aktiviranje licenc uporabite CodeMeter Control Center.

Zaženite CodeMeter Control Center.
Če želite to narediti, uporabite začetni meni Windows in izberite CodeMeter -> CodeMeter Control Center. Alternativa, pojdite na iskalno polje Windows in vnesite Codemeter.

Številke vsebnikov najdete na območju »License«.
Če imate samostojno licenco, je ime tega vsebnika Allplan GmbH, njegova številka pa je 327XXXXXXX.

Izberite to vsebnik in kliknite na desni Activatelicense. Izberite Create license request. Ustvarite datoteko *.WibuCmRaC za vaš vsebnik.

Vzemi to datoteko v računalnik, ki je na spletu.
Pojdite na naslednjo spletno stran:
http://lc.codemeter.com/59885/depot/index.php

 

Product Key v vrstico »Ticket« in kliknite Next. Zdaj lahko vidite svojo licenco.
Kliknite Activate license.

Ogledate si lahko svojo licenco in vse razpoložljive posodobitve, ki jih je treba izbrati. Kliknite Offline License Transfer spodaj na desni.

Sedaj lahko naložite datoteko .WibuCmRaC file (Browse….), tako da kliknete Upload license request now. To ustvari licenco, ki jo lahko prenesete s klikom na Download license update file now. Namestite to licenco v računalnik.

Če želite to narediti, pojdite na CodeMeter Control Center in kliknite File-> Importlicense.

Aktivirano licenco si lahko ogledate v aplikaciji Services application -> Utilities -> License settings, zdaj pa jo lahko uporabite za Allplan.

Končno prenesite datoteko potrdila.
Če želite to narediti, odprite CodeMeter Control Center in izberite novo licenco Allplan GmbH s številko 128-XXXXXXX.

Nato kliknite License update -> Next -> Create receipt.
Ustvarite datoteko potrdil za ta vsebnik.
Naložite to potrditveno datoteko s spletno stranjo.

Vzemi to datoteko v računalnik, ki je na spletu. Kliknite Next na spletni strani.
Če ste že zaprli spletno stran, uporabite zgornjo povezavo in znova vnesite svoj Product Key. Nato izberite Continue with license transfer.
Izberite datoteko potrdila in zdaj kliknite Upload receipt now.
Kliknite OK, da potrdite. To zaključi aktivacijo licence.

Vrnitev licenc brez povezave

Licence lahko vračate na enak način:
Zaženite CodeMeter Control Center in izberite posodo z dovoljenjem (Allplan GmbH s številko 128-XXXXXXX). Nato kliknite License update -> Next -> Create license request.
Tukaj tudi ustvarite datoteko a *.WibuCmRaC za vaš vsebnik.

Vzemi to datoteko v računalnik, ki je povezan s spletom.
Pojdite na naslednjo spletno stran:
http://lc.codemeter.com/59885/depot/index.php

Vnesite Product Key v vrstico »Ticket« in kliknite Next. Zdaj lahko vidite svojo licenco.
Kliknite Move license.
Kliknite Offline License Transfer spodaj na desni.
Zdaj lahko naložite datoteko *.WibuCmRaC file (Browse….) tako, da kliknete »Upload request now«.
Nato kliknite Download license update file now. Prenesite datoteko in jo uvozite. Če želite to narediti, pojdite na CodeMeter Control Center in kliknite File -> Import license.

Potem ustvarite potrdilo s klikom na License update -> Next -> Create receipt.
Naložite to potrditveno datoteko na spletno stran.
To izvedete s klikom Next na spletni strani.
Če ste že zaprli spletno stran, uporabite zgornjo povezavo in znova vnesite svoj Product Key. Nato izberite Continue with license transfer.
Izberite datoteko potrdila in kliknite Upload receipt now.
Kliknite OK, da potrdite. To zaključi aktivacijo licence.

Licenca je sedaj znova na voljo in se lahko uporablja na drugem računalniku.

Kako lahko trajno prenesem licenco na nov računalnik?
Kako lahko začasno prenesem licenco registriranega računalnika na drug računalnik?
Kako lahko izmenjavam licence dveh registriranih računalnikov?

Če ste licenco aktivirali na spletu, tako da ste vnesli Product Key, lahko Product Key vrnete in ga nato uporabite na drugem računalniku. Licenco lahko vrnete in aktivirate le, če imajo računalniki dostop do interneta. Računalnik, na katerega želite vrniti ali aktivirati licenco, ne sme biti vedno na spletu. Dovolj je, če je povezan s spletom med vračanjem ali aktiviranjem licence.

Vrnitev licence

Vrnitev licence v spletnem načinu:
• odprite pogovorno okno »License settings«: : Services application -> Utilities -> License settings,
• zapišite Product Key za licenco, ki jo vračate,
• kliknite License activation na levi. Nato kliknite na licenco, ki jo želite vrniti,
• kliknite Return license.

Licenco lahko zdaj aktivirate na drugem računalniku.

Aktiviranje licence

Če želite trajno prenesti licenco, lahko aktivirate licenco, medtem ko nameščate Allplan ali ko ste namestili Allplan. Z aktiviranjem licence, licenco povežete z novim ali drugim računalnikom. Zato lahko v tem računalniku zaženete Allplan.
Če želite dovoljenje prenesti le začasno, namestite Allplan kot gledalec na drug računalnik in kasneje aktivirajte licenco.

Če želite licenco aktivirati med namestitvijo:
Zaženite Setup in sledite prikazanim navodilom.
• v pogovornem oknu »Installation Option« izberite možnost »Product Key« in kliknite »Next«,
• vnesite Product Key,
• kliknite »Activate license«.

Če želite licenco aktivirati po namestitvi:
• odprite pogovorno okno »License settings«: Services application -> Utilities -> License settings,
• kliknite License activation na levi,
• vnesite Product Key,
• kliknite »Activate license«.

Primer iz prakse:
Če želite uporabiti Product Key za zagon Allplan na dveh ali več računalnikih, morate uporabiti računalnik A, da vrnete licenco, preden lahko to licenco uporabite z računalnikom B. Za vrnitev licence odprite Services application -> Utilities -> License settings -> Return license. Če ta računalnik vedno uporablja isti Product Key, lahko ta Product Key najdete v spodnjem polju. V tem polju je vedno prikazan zadnji Product Key.

Če preklapljate med več licencami, je dobro, da shranite Product Keys, ki se uporabljajo v besedilni datoteki na namizju. Na ta način lahko hitro in preprosto kopirate Product Keys v nastavitve licence.

Opombe:
Ključ izdelka lahko najdete tudi v Allplan Connect. Obiščite http://connect.allplan.com/license
Kliknite Profile -> License administration.
To funkcijo lahko uporabijo samo skrbniki.

Želel bi namestiti Allplan, ki zahteva Product Key. Kako lahko namestim Allplan ali kasneje aktiviram Product Key?

Allplan od leta 2016 uporablja nov zaščitni sistem. Od takrat licenciranje temelji na CodeMeter by Wibu Systems AG. Ne morete več uporabljati Softlock ali hardlock za Allplan 2016 in novejše.

Allplan potrebuje Product Key. Z uporabo Product Key lahko svojo licenco aktivirate v spletu. Product Key je edinstven, 26-mestni znakovni niz. Uporabite ga lahko za aktiviranje licence za Allplan.
Product Key lahko najdete v programu Allplan Connect. Obiščite http://connect.allplan.com/license
Opomba: Licenca je združljiva z različico Allplan 2016 starejšimi, tudi če je prikazana novejša različica.

Licenco lahko aktivirate, medtem ko nameščate Allplan ali ko ste namestili Allplan. Z aktiviranjem licence, licenco povežete z računalnikom. Zato lahko v tem računalniku zaženete Allplan.

Najlažji in najhitrejši način za aktiviranje licence je, da to storite na spletu. Z drugimi besedami, računalnik mora imeti dostop do interneta.

Če želite licenco aktivirati med namestitvijo

Zaženite Setup in sledite prikazanim navodilom.
• pogovornem oknu »Installation Option« izberite možnost Licenser activation in kliknite Next,
• vnesite Product Key,
• kliknite Activate license.

Če želite licenco aktivirati po namestitvi

• odprite pogovorno okno »License settings«: Services application -> Utilities -> License settings,
• kliknite License activation na levi,
• vnesite Product Key,
• kliknite Activate license.

Opombe:
Product Key lahko najdete v programu Allplan Connect. Obiščite http://connect.allplan.com/license
Kliknite Profile -> License administration.
To funkcijo lahko uporabijo samo skrbniki.

Korak za korakom v fiilmu:
Lahko si ogledate film o novem sistemu izdajanja dovoljenj. Če želite to narediti, obiščite https://connect.allplan.com/de/support/loesungen.html

Pri namestitvi hitrega popravka 2015-1-11 ali kasneje se pojavi napaka. Kaj lahko naredim?

Če želite namestiti to in prihodnje popravke Allplan 2015 z uporabo samodejne posodobitve, morate posodobiti namestitveno storitev. Zahteva: Allplan 2015-1-10 je nameščen.

1. Lahko najdete paketno datoteko, priloženo pogostim vprašanjem. Shranite in izvlecite to datoteko in jo izvedite na vseh delovnih mestih Allplan (z desno miškino tipko kliknite to datoteko -> v meniju bližnjic izberite »Run as administrator«). Paketna datoteka išče datoteko »InstallAULService.exe« v lokalni mapi PRG v namestitvi Allplan in jo upravlja kot skrbnika. To posodobi namestitveno storitev.
Bodite previdni: to zahteva skrbniške pravice.

Če vaš e-poštni program blokira to datoteko, jo lahko tudi prenesete iz našega FTP strežnika.
V WindowsExplorer vnesite naslednji naslov (ne uporabljajte brskalnika Internet Explorer!):
ftp://nemhotline:ha37jvg8f@ftp.nemetschek.de/download/Allplan/2015/Hotfix/2015-1/UpdAUL.bat

2. Samodejno posodabljanje mora sedaj delovati kot običajno.

Opomba: Kot alternativo lahko namestite tudi celotno različico programa Allplan 12.1.2015. To tudi posodobi namestitveno storitev.
Celotno različico lahko prenesete s strani https://connect.allplan.com/de iz našega FTP strežnika.

Za dostop do našega FTP strežnika potrebujete trenutni operacijski sistem Windows. Naredite naslednje:
V Windows Explorerju vnesite naslednji naslov (ne uporabljajte brskalnika Internet Explorerja!):
ftp://nemhotline:ha37jvg8f@ftp.nemetschek.de/download/Allplan/2015/CD/DoWn-allplan2015-1-12-cad.zip

Prenesite ustrezno datoteko ZIP in jo izvlecite. Z desno miškino tipko kliknite datoteko exe in jo zagnati z uporabo »Run as administrator«.
Namesti posodobitev.

Allplan se ne odzove takoj ali se zdi, da visi, ko sem izbral orodje “Open on a Project-Specific Basis” ali “New Project, Open Project”.

En od naslednjih virusnih skenerjev deluje: Trendmicro, McAfee, Kaspersky, Avira, F-Prot.
Kaj lahko storim za rešitev tega problema?

1. Preverite, ali posodobitev programske opreme virusnega skenerja odpravi težavo.
2.Če tega ne, nastavite skener v realnem času skenerja virusa, tako da ne bo več skeniral programske mape in podatkovne mape programa Allplan.
3. Zaženite aplikacijo Services. Upoštevajte naslednje poti, prikazane v oknu aplikacije Services:
• Program folder,
• General program data,
• Central file storage folder.

Te mape določite kot izjeme v vašem virusnem skenerju.

Upoštevajte, da se lahko virusni skenerji namestijo na strežnik in stranke (pod pogojem, da delate s strežnikom).
Za več informacij o virusnem skenerju se obrnite na proizvajalca.

Allplan se ne zažene. Ko odprete license selection v license settings, si lahko ogledate naslednje sporočilo: “Cannot find a license for running Allplan.” Včasih boste morda videli tudi eno od naslednjih sporočil o napaki: “This license is no longer available.”, “CmActLicense runtime system is not installed!” ali “NemAll_DataResource20.dll: Start Error 102”. Allplan se po teh sporočilih ne zažene več. Kako rešiti ta problem?

Preverite naslednje točke

Na odjemalcu

Odprite nastavitve licence: Services application -> Utilities -> License settings

1. Ali je bilo dovoljenje blokirano na odjemalcu?
Kliknite simbol, da znova odblokirate licenco. Če želite, lahko potrdite polje pred licenco, da ga izberete kot priljubljeno. Allplan bo potem izbral to licenco.
Če ne izberete nobene licence ali če ste izbrali več priljubljenih, bo Allplan samodejno uporabil prvo brezplačno licenco, ki jo najde.

2. Ali je bil strežnik najden?
Izberite možnost »Find license server automatically«. Zdaj bi morali videti licenco, ki jo zagotovi strežnik.
Opomba: V nekaterih primerih, kot so povezave VPN, Allplan ne more samodejno zaznati strežnika. V tem primeru lahko strežnik vnesete ročno.

3. Ali lokalna storitev Windows, ki jo uporablja licenciranje, deluje pravilno?
Če je komunikacija z lokalno storitvijo Wibu blokirana, Allplan ne more več najti licence. To pogosto povzroča virusni skener.
Zato morate mapo »Codemeterr« izključiti iz skeniranja virusov. To mapo lahko najdete po naslednji poti: C:\Program files (X86)\Codemeter or C:\Programme (x86)\Codemeter
Nato znova zaženite storitev:
Zaženite CodeMeter Control Center.
Če želite to narediti, uporabite začetni meni Windows in izberite CodeMeter -> CodeMeter Control Center. Kot alternativo odprite Search, tako da na začetnem zaslonu kliknete gumb Search in vnesete Codemeter.

CodeMeter Control Center -> Process -> Start CodeMeter Service
Če se storitev izvaja, jo ustavite in jo znova zaženite.

Na licenčnem strežniku

1. Ali je aktivna možnost »Start network server«?
Zaženite CodeMeter Control Center na strežniku.
Če želite to narediti, uporabite začetni meni Windows in izberite CodeMeter -> CodeMeter Control Center. Kot alternativo odprite Search, tako da na začetnem zaslonu kliknete gumb Search, vnesete Codemeter in pritisnite ENTER. Odpre se pogovorno okno. Kliknite WebAdmin spodaj desno.
ALI
Vnesite Localhost:22350 v naslovno vrstico brskalnika.
Izberite Settings -> Server -> Access server v Network server in kliknite Activate.
Posodobite nastavitve licence na odjemalcu. Če želite to narediti, kliknite Update, ponovno odprite pogovorno okno z nastavitvami licence. Zdaj si morate ogledati licenco pri odjemalcu.

2. Ponovno zaženite storitev licenčnega strežnika na strežniku
Za zagon in zaustavitev storitve licenčnega strežnika lahko uporabite CodeMeter Control Center.
• CodeMeter Control Center -> Action -> Stop CodeMeter Service
• CodeMeter Control Center -> Action -> Start CodeMeter Service
Posodobite nastavitve licence pri odjemalcu. Če želite to narediti, ponovno odprite pogovorno okno z nastavitvami licence. Zdaj si morate ogledati licenco pri odjemalcu.

3. Ali virusni bralnik blokira storitev Windows, ki jo uporablja licenciranje, na strežniku?
Če je komunikacija s storitvijo Wibu blokirana, Allplan ne more več najti licence. To pogosto povzroča virusni skener.
Zato morate mapo »Codemeter« izključiti iz skeniranja virusov.
To mapo lahko najdete po naslednji poti: C:\Program files (X86)\Codemeter or C:\Programme (x86)\Codemeter
Poleg tega izključite mapo C:\Program Files\Allplan GmbH.
Nato znova zaženite storitev licenčnega strežnika.
Če se storitev izvaja, jo ustavite in jo znova zaženite.

4. Preverite požarni zid
Allplan komunicira s strežnikom licenc preko TCP / IP. Privzeto je komunikacija prek vrat 22350, razen če spremenite vrata v CodeMeter WebAdmin. Torej morate ustrezno nastaviti požarni zid.
Če je na vašem računalniku požarni zid aktiven, morate omogočiti vrata 22350 za TCP in UDP. Če se požarni zid filtrira na aplikacijski način, morate omogočiti storitev licenčnega strežnika CodeMeter.exe . To storitev lahko najdete v mapi %Program Files (x86)%\CodeMeter\Runtime\bin Windows. Storitev CodeMeter.exe določite kot izjemo v požarnem zidu. Nekateri protivirusni programi vsebujejo tudi funkcije požarnega zidu. Če niste prepričani, se obrnite na proizvajalca protivirusnega programa.

 

Skupini za tehnično podporo lahko pomagate obdelati vašo zahtevo tako, da s programom Hotinfo generirajo zahtevo za podporo in jo pošljejo.
Ustvarjena zahteva za podporo bo preprečila nepotrebna vprašanja in zamude, saj samodejno vsebuje vse potrebne informacije, ki zadevajo zadevno težavo.

Postopek
Program Hotinfo je nameščen skupaj z Allplanom; ga lahko začnete na naslednje načine:
1. Start -> All Programs -> Nemetschek -> Allplan [version number] -> Hotinfo [version number].
2. Allplan -> ? -> Generate support request (Hotinfo).
3. Allmenu/Services -> Service -> Create Support request (Hotinfo).

Izberite ekipo, s katero želite komunicirati
Izberite ustrezen vnos, na primer Technical Support Allplan. E-poštni naslov izbrane ekipe se samodejno vnese.

Izberite področja, na katerih imate vprašanja
Izberite vprašanje, ki ustreza vaši zahtevi za podporo. Če želite, da vam Allplanova podpora zahteva od vas, morate izbrati vprašanje 2.

01. General inquiry
02. Inquiry with Allplan logging

Opomba k vprašanju 02
Če ste izbrali vprašanje »02. Inquiry with Allplan logging«, lahko Allplan zaženete neposredno po vprašanjih.
To bo ustvarilo in pritrdilo dnevnik (sled).
Z Allplanom zaženite s klikom na gumb “Start Allplan”
Previdno reproducirajte težavo – na primer izvedite korake, ki vodijo do okvare.
Nato kliknite »Next«, da ustvarite zahtevo za podporo s sledenjem.
Kadar koli programa Allplan deluje v načinu beleženja, lahko kliknete gumb »Take screenshot«. Na ta način lahko hitro in enostavno shranite sporočila o napakah, ki se lahko prikažejo.

Vnesite svoj kontaktni naslov
Vnesite svoje ime, telefonsko številko in e-poštni naslov, tako da vas ekipa za tehnično podporo lahko kontaktira.

Opišite težavo
Natančno opišite težavo (na primer vključite natančno besedilo sporočil o napakah).

Izberite datoteke, ki jih želite priložiti e-poštnemu sporočilu
Vključite lahko dodatne datoteke s pomembnimi informacijami, kot so poškodovane risarske datoteke, datoteke NID ali druge datoteke.

Opomba: Te datoteke so priložene samo e-poštnemu sporočilu, ko pošljete Hotinfo s klikom na “Finish” -> Option “Start email program.” ali pa ga pošljite nam preko File -> Send Message… “.
Glej opombo spodaj navzdol.

Ustvarite posnetke zaslona, ki jih želite priložiti e-poštnemu sporočilu
Uporabite gumb »New screenshot«, če želite posneti slike celotnega zaslona in jih poslati kot prilogo za datoteko Hotinfo.

Opomba: Te datoteke so priložene samo e-poštnemu sporočilu, ko pošljete Hotinfo s klikom na “Finish” -> Option “Start email program.” ali pa ga pošljite nam preko File -> Send Message… “.
Glej opombo spodaj navzdol.

Dokončaj
Tukaj imate možnost nad izbrano možnostjo »Start Email program…«, da zaženete svoj e-poštni program z ustvarjenim Hotinfoom, ustvarjenimi datotekami kot prilogo za datoteko in pravilnim naslovom. Samo pritisnite »Send«.

Nad možnostjo »Open Hotinfo file to save it.. «, lahko odprete zahtevo za podporo, shranite in pošljete kot e-poštno prilogo na info@e-disti.com, če ni lokalnega programa za e-pošto.
V tem primeru poskrbite, da poleg zahtevane podpore priložite tudi vse dodatne datoteke. Priložite “priložene datoteke” in “ustvarjene posnetke zaslona” neodvisno kot prilogo na vaš e-poštni naslov.

Med namestitvijo licenčnega strežnika se prikaže sporočilo »installation failed«. Kaj bi lahko bil razlog za to?

Preverite naslednje točke:
1. Strežnik licence mora biti nameščen v 64-bitnem sistemu Windows. Strežnik licenc ne deluje na 32-bitnem sistemu.
2.Prepričajte se, da je namestitev licenčnega strežnika shranjena lokalno v računalniku in se ne izvaja prek omrežja.
3. Ustavite preverjanje v realnem času vašega skenerja virusa ali končajte virusni skener med namestitvijo. Opcijsko zaustavite tudi požarni zid – v večini primerov morate znova zagnati strežnik, da prevzamete nastavitve.
4. Zaženite datoteko * .exe preko kontekstnega menija -> zaženite kot skrbnik.
5. Če namestitev licenčnega strežnika še vedno ne uspe. Razlog bi lahko bil NET framework. Strežnik licenc uporablja NET framework 4.6 in v novejši različici 4.7. Če manjkajo komponente, bo namestitev samodejno poskusila namestiti. To se zgodi v ozadju. Povezan bo s spletno stranjo Microsofta http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=397708 in manjkajoče datoteke bodo prenesene in nameščene. Če proxy server blokira to stran, prenos ni mogoč in namestitev licenčnega strežnika ne uspe. V teh primerih boste morali konfigurirati nastavitve proxy server, da bodo omogočili Microsoftov URL. Microsoft URL mora biti zanesljiv. Znova zaženite namestitev licenčnega strežnika.

Dodatek za licenčni strežnik 2017 v starejšem razširitvi, kot je strežnik R2 za leto 2008

Če namestitev licenčnega strežnika še vedno ne uspe in nastavitev ostane 50%, potem je vzrok ponavadi .NET framework.
Poskusite vnaprej namestiti različico .NET iz programa Microsoft Download.

Namestitev. NET Framework 4.6 zahteva vsaj Windows Server 2008 R2 s servisnim paketom SP 1.
Za informacije si oglejte naslednjo povezavo: https://www.microsoft.com/de-de/download/details.aspx?id=49982

Če namestitev nove različice ne uspe, poskusite namestiti nekoliko starejši licenčni strežnik.
Delal bo na enak način z ALLPLAN 2017, vendar še vedno deluje z .NET 4.5.2.
Uporabite naslednjo povezavo:
ftp://nemhotline: ha37jvg8f@ftp.nemetschek.de/download/Allgemein/Archiv/WiBu/Lizenzserver
Prenesite strežnik licenc do leta 2017-0.

Opomba: Po uspešni namestitvi licenčnega strežnika se boste morali znova aktivirati prek interneta, da boste aktivirali licenco. Če uporabljate proxy, omogočite tudi dostop do naslednjih URL-jev.

https://lc.codemeter.com/59885/gateways/getLicenses.php
https://lc.codemeter.com/59885/gateways/getTicketInformation.php

Ne morem aktivirati Allplana. Ko vnesem Product Key, se prikaže sporočilo »no Internet connection«, čeprav je računalnik povezan z internetom. Katera vrata so obvezna? Ali obstajajo nastavitve proxy strežnika?

Aktiviranje licence dostopa do interno uporabljenih URL-jev

https://lc.codemeter.com/59885/gateways/getLicenses.php
https://lc.codemeter.com/59885/gateways/getTicketInformation.php

Prepričajte se, da proxy strežnik ne blokira teh URL-jev. Nato poskusite znova aktivirati licenco.

Katere težave z licencami moram upoštevati pri nadgradnji iz programa Allplan 2014/2015/2016 v Allplan 2017?

Allplan 2016 je uvedel nov sistem zaščite. Od takrat je licenciranje temeljilo na CodeMeter by Wibu Systems AG. Allplan 2017 uporablja tudi ta zaščitni sistem.

1. Nadgradnja samostojnih delovnih postaj

1.1. Samostojna delovna postaja – nadgradnja iz Allplan 2016
Licenca za Allplan 2017 se samodejno posodobi. Zaženite Setup in sledite prikazanim navodilom. Ko vas računalnik pozove, da izberete datoteko licence, kliknite »Use active license«.
In sledite navodilom za namestitev.
Opomba: licence se samodejno posodobijo, ko jih nadgradite. Če želite namestiti Allplan 2017 na nov računalnik, preberite naslednja navodila: https://connect.allplan.com/en/faqid/20150618131629.html
Product Key najdete kot običajno v Allplan Connect. Obiščite http://connect.allplan.com/license

1.2. Samostojna delovna postaja – nadgradnja iz Allplan 2014 ali 2015
Zaženite Setup in sledite prikazanim navodilom. Ko vas računalnik pozove, da izberete datoteko licence, kliknite » License activation«. Vnesite Product Key (26-mestno kodo) in kliknite »Activate license«. Z aktiviranjem licence jo povežete z računalnikom. Sledite navodilom za namestitev.
Podrobne informacije najdete na naslovu https://connect.allplan.com/en/faqid/20150618130717.html

2. Nadgradnja delovnih postaj licenčnega strežnika

2.1. Delovne postaje za strežnike licenc – nadgradnja iz programa Allplan 2016
Začnite tako, da posodobite svoje licence na licenčnem strežniku. Po tem nadgradite stranke.
Preverite različico strežnika licenc. Če uporabljate licenčni strežnik 2016-1-4 ali novejši, lahko najdete številko različice (Build-ID) spodaj levo v programu License Settings. Številka različice naj bo vsaj 1,614.x.x. Če ne morete videti ID-ja Build-ID, delate s starejšim strežnikom licenc. V tem primeru najprej posodobite strežnik licenc. Prenesite programsko opremo za strežnik licenc iz Allplan Connect. Podrobne informacije najdete na https://connect.allplan.com/en/faqid/20160527114300.html
Po posodobitvi licenc lahko stranke nadgradite Allplan. Zaženite Setup in sledite prikazanim navodilom. Licenca strežnika licence bo samodejno zaznana v omrežju. Ko vas računalnik pozove, da izberete datoteko licence, kliknite »Use active license« in sledite navodilom za namestitev.
Opomba: licence lahko posodobite samo na že nameščenem licenčnem strežniku. Če želite preklopiti na Allplan 2017 in premakniti licenčni strežnik na nov strežnik, preberite naslednja navodila https://connect.allplan.com/en/faqid/20150618134224.html
Product Key za Allplan 2016 lahko najdete v Allplan Connect kot običajno. Obiščite http://connect.allplan.com/license

2.2.. Delovne postaje strežnika licenc – nadgradnja iz Allplan 2014 ali 2015
Začnite z namestitvijo licenčnega strežnika. Po tem nadgradite stranke.
Podrobne informacije najdete na naslovu https://connect.allplan.com/en/faqid/20150618084450.html

Prenos licenc iz Allplan Connect
Licenco lahko najdete za Allplan 2014 BCM in aktivacijsko kodo za Allplan 2017 IBD in Allplan Connect. Kot dodatno servisno podjetje nudimo stare licence za samostojne delovne postaje, začasne licence za NemSLock in Product Keys za nov sistem za zaščito programske opreme. Kliknite Profile > License administration.
To funkcijo lahko uporabijo samo skrbniki.

Nameščal sem Allplan z začasno licenco Softlock (“customer # _seat_psd.nslock”) in “Trial” se prikaže za svoj status v License Manager.
Kako lahko registriram to licenco?

License Manager uporabite za ustvarjanje zahteve za registracijo in jo pošljete po elektronski pošti na register@nemetschek.de.
Kot odgovor, dobite končno licenčno datoteko. Namestitev te licence odstrani časovno omejeno licenco.
Spodaj je opis potrebnih korakov za namestitev.

• Z uporabo začasne licence lahko Allplan zaženete kot poskusno različico. Z Allplanom lahko delate brez omejitev 30 dni. Po izteku tega obdobja se Allplan zažene samo kot gledalec. Vendar lahko še vedno zahtevate in namestite končno licenco.
• Pri nameščanju operacijskega sistema Windows Vista zaženite Nemetschek License Manager kot skrbnika/upravitelj:
Start -> (All) Programs -> Nemetschek -> Nemetschek SoftLock 2006 -> License Manager
Kliknite »License Manager« z desnim gumbom miške in v priročnem meniju izberite »Run as administrator«.

Kako nadaljevati?

Zahtevajte licenco, registrirano za vaš računalnik

  1. V opravilni vrstici programa Windows kliknite Start – (All) Programs – Nemetschek – Nemetschek Softlock 2006 – License Manager (ali Services application -> Utilities -> License -> License Manager (NemSLock)).Pri zagonu operacijskega sistema Windows Vista za sistemskega skrbnika zaženite Start – (All) Programs – Nemetschek – Nemetschek Softlock 2006 – License Manager.
    Kliknite License Manager z desnim gumbom miške. V priročnem meniju kliknite Run as administrator.
  2. Izberite sedež, ki ga želite registrirati, tako da je označen modro.
    Opomba: Registrirate lahko le sedeže, ki ste jih kupili. Če vidite le sedeže s številkami med 90 in 99 (= preskusne licence za začasno uporabo), morate najprej namestiti osebno licenco za začasno uporabo.
  3. Kliknite License request zgoraj zgoraj levo.
    License Request Wizard se začne. V polju Welcome to the license request wizard dobite informacije o korakih, ki sledijo.
  4. Kliknite Next. Odpre se okno Customer details.
    Opomba: za urejanje podrobnosti o strankah so potrebni administratorske pravice. Če nimate teh pravic, boste videli ustrezno sporočilo. Cancel NemSLock License Manager in zaženite znova, tako da v priročnem meniju izberete možnost Run as administrator.
  5. Vnesite potrebne podatke
    • Če ima Client ID osem ničel (00000000) in ima CD Key osem glavnih F (FFFFFFFF), ste izbrali Trial license for temporary use, ko ste namestili Allplan. V tem primeru namestite osebno licenco za začasno uporabo, preden ustvarite zahtevo za registracijo.
    • Če se Client ID in CD Key ne ujemata s številkami, ki so natisnjene na vaši dobavnici (npr. Z napakami, majhnimi črkami in velikimi črkami), lahko vnesete Client ID in CD Key ročno.
    • Izpolnite vsa polja.
    Poskrbite, da boste pravilno vnesli svoj e-poštni naslov, ker bodo registrirane licence in odgovori na statusne poizvedbe licence poslani na naslov, ki ga tukaj navedete.
    Opomba: Preverite vnose za Client ID (številka kupca) in CD Key, pri čemer se prepričajte, da so te številke enake tistim, ki so natisnjene na dobavnici, ki ste jih prejeli od Allplana. CD Key je sestavljen iz številk od 0 do 9 in velikih črk od A do F.
    Nasvet: Te številke lahko najdete tudi v osebni datoteki za začasno uporabo (*_psd.nslock). Odprite datoteko licence v urejevalniku in se pomaknite navzdol do konca datoteke. Kode licence, ki so prikazane pod CUSTOMER in CD KEY, lahko kopirate v odložišče in jih prilepite v ustrezna polja.
  6. Kliknite Next.
  7. Izberite ProgramVersion and Seat ter kliknite Next.
    Opomba: če je Client ID neveljaven (na primer, ko uporabljate poskusno licenco), pogovorno okno ne morete potrditi s klikom na OK. Namesto tega boste videli ustrezno sporočilo.
  8. Navedite, kako poslati registracijsko datoteko in kliknite Next.
    Zaženite program elektronske pošte.
    Program ustvari in shrani datoteko register.txt, preden odpre privzeti e-poštni program. Program samodejno prijavi datoteko za registracijo na e-poštni naslov in vneseite register@nemetschek.de kot e-poštni naslov.
    Shranite registracijsko datoteko.
    Program ustvari in shrani datoteko register.txt, preden odpre mapo z registracijsko datoteko v Windows Explorer. Zdaj lahko uporabite vse možnosti, ki jih ponuja Windows Explorer: na primer, datoteko lahko pripnete e-poštnemu sporočilu, ga kopirate v računalnik z dostopom do interneta in tako naprej.
    Poleg tega si lahko ogledate podatke, ki so bili zapisani v registracijsko datoteko.
  9. Kliknite Finish.
  10. Kliknite Close, da zapustite NemSLock License Manager.

Odgovor boste prejeli po elektronski pošti v nekaj minutah. Ta e-pošta vsebuje informacije o postopku registracije in običajno vključuje registriracijsko datoteko licence.
Opomba: Registriracijsko datoteko licence generira avtomatiziran sistem. Zato se nobena dodatna opomba pri prejetih e-poštnih sporočilih ne prebere. Če imate kakršna koli vprašanja ali potrebujete več informacij, se obrnite neposredno na Allplan.

Namestite datoteko licence

Kmalu zatem, ko ste zahtevo za registracijo poslali na register@nemetschek.de; kot je opisano v 1. koraku, se končna licenčna datoteka pošlje na e-poštni naslov, ki ste ga navedli v zahtevi za registracijo.
Namestite to licenčno datoteko na naslednji način:

• Shranite datoteko licence v katero koli mapo na trdem disku. Če licenca shranjena kot datoteka zip, jo izvlečite.
• Nato namestite datoteko licence tako, da nanjo dvakrat kliknete (“customer#_seat.nslock”). Potrdite pogovorno okno.
• Kot alternativo lahko za namestitev licenčne datoteke uporabite tudi License Manager (Start -> (All) Programs -> Nemetschek -> Nemetschek SoftLock 2006 -> License Manager).
V zgornjem levem kotu kliknite Install – Install license v Nemetschek SoftLock License Manager. Licenco izberite tako, da kliknete »Browse«.
Za dokončanje namestitvenega postopka kliknite »Finish«.

Opomba: Ne uporabljajte istega računalnika za registracijo več datotek za licence za različne sedeže. To bi povezalo sedeže. Posledično ne morete ločiti sedežev brez pomoči tehnične podpore.

Kakšne so razlike med večjimi izdajami, izdajo storitve in hitrimi popravki?

Večji izdaje
Glavna izdaja je prva izdaja nove različice.
Prenesete ga lahko z domače strani.

Prenos:
www.connect.allplan.com -> Download -> Software packages
(potrebujete podatke za prijavo za Allplan Connect)

Ime (primer): Allplan 2015

Izdaja doponitev izdaje

Izdaja dopolnitev je zbirka izboljšav programa, vključno z vsemi objavami in hitrimi popravki, ki so bili sproščeni do sedaj. Poleg izboljšav lahko vključuje tudi nove funkcije.
Izdajo dopolnitve izdaje lahko uporabite tudi za novo namestitev ali nadgradnjo (iz prejšnje različice).
Prenesete jo lahko z domače strani. Nove stranke jo dobijo kot DVD. Stranke Serviceplus pa jo dobijo na zahtevo.
Poleg tega samodejno dobijo informacije o dopolnitvi izdaje.

Prenos:
www.connect.allplan.com -> Download -> Software packages
(potrebujete podatke za prijavo za Allplan Connect)

Ime (primer): Allplan 2015-1

Hitri popravki

Hitri popravki so izboljšanje programa, ki ga bo samodejno namestil Allplan Update.
Osnova za namestitev je posebna večja izdaja ali dopolnjena izdaja.
Sprotni popravki so nameščeni en za drugim v pravilnem vrstnem redu, prvi Hotfix 2015-1-1 in nato drugi popravek Hotfix 2015-1-2.

Allplan samodejno namesti razpoložljive hitre popravke, ko se zažene.

Nasvet: Namestite posodobitve programa takoj, ko so na voljo.

 

Kako lahko posodobim kataloge v različnih sektorjih ali namestim kataloge v različnih državah v programu Allplan 2011 in starejših?

Če želite namestiti in shraniti kataloge reprezentativnih vzorcev v Allplan 2011 in starejših, izberite Tools -> Defaults -> Cross-Section Catalogs. Odpre se pogovorno okno. Simbol mape in simbol diska najdete spodaj levo.
Če želite namestiti kataloge reprezentativnih vzorcev, uporabite simbol mape. Odpre se še eno pogovorno okno, kjer lahko izberete datoteko kataloga, ki ga želite namestiti in kliknite »Open«, da potrdite. S tem se namesti ustrezen katalog reprezentativnih vzorcev, ki ga lahko zdaj uporabljate v programu Allplan.
Če želite namestiti kataloge v različnih sektorjih, izberite mapo »Ing«, ki je bila ustvarjena, ko ste namestili Allplan. To najdete v namestitveni poti Allplan (npr. C: \ Nemetschek \ Allplan 201x \ New \ Ing – več informacij o namestitveni poti Allplan je na voljo spodaj v razdelku »Notes«).
Ta mapa vključuje specifične kataloge za posamezne države.

Če želite shraniti katalog po meri, uporabite simbol diska. Odpre se še eno pogovorno okno, kjer lahko izberete poljubno mapo, da shranite kataloge reprezentativnih vzorcev, ki se trenutno uporabljajo v programu Allplan.

Opomba: Če želite posodobiti kataloge v različnih sektorjih, boste morda potrebovali administratorske pravice. Če je potrebno, se prijavite kot administrator, preden začnete posodobitev.
Če želite uporabiti kataloge prečnih prerezov za določen projekt, nastavite nastavitve poti za kataloge preseka tega projekta, preden namestite kataloge preseka. V programu Allplan odprite meni »File« in izberite »Open Project…« Kliknite ustrezen projekt z desnim gumbom miške. Izberite “Properties”. Odpre se pogovorno okno. V področju “Path settings” izberite “Bar and mesh cross-section catalogs” v “Project”.

Če želite določiti pot, v kateri je Allplan nameščena, uporabite aplikacijo Services in izberite SService -> Hotline Tools-> showcfg. Okno za aplikacije prikazuje pot namestitvene mape Allplan.

Naslednje okrajšave se uporabljajo za kataloge v prerezu, ki se nanašajo na posamezno državo, v imena datotek (axyzqusr.txt):
aut Austria
bel Belgium
bra Brazil
bul Bulgaria
deu Germany
eng England
fra France
hol Holland
hrv Croatia
ita Italy
kor Korea
pol Poland
rum Romania
rus Russia
slk Slovakia
svn Slovenia
swi Switzerland
tch Czech Republic
ung Hungary
usa USA

Kje najdem sistemske zahteve in priporočila za strojno opremo za Allplan 2016 v okolju Citrix?

Preberite datoteko PDF, ki vsebuje informacije o sistemskih zahtevah. Te informacije lahko najdete tudi na

Opomba: Pozornost je treba posvečati izdani različici. Allplan 2016 je bil objavljen za Citrix z različico 2016-1-2.

Želim zagnati program na drugem računalniku. Kako lahko prenesem licenco NemSLock?

Informacije:Za prenos licence Allplan začasno iz računalnika v drug računalnik (na primer prenosni računalnik) lahko uporabite orodje “Export/import – license transfer”.
Dovoljenja se vedno prenesejo med dva posebna računalnika. Ko izvozite licenco iz izvornega računalnika, morate natančno določiti ciljni računalnik, na katerega naj se licenca prenese. Prijavljeno, nameščeno različico Allplan mora biti nameščena na izvornem računalniku. Na ciljnem računalniku mora biti nameščena vsaj poskusna različica Allplan. Ali je poskusna različica še veljavna ali je že potekla, je nepomembno.

Opomba: Licenca se ne sme začasno prenesti, če ste kupili nov računalnik in želite trajno zagnati program na tem novem računalniku. Začasni prenos licence je omejen na 30 dni.

Odprite aplikacijo Services application -> Utilities -> License -> License Manager (NemSLock).
Izberite Export/import – license transfer.
Izbirate lahko med prenosom, ki je »Directly on the network« in tisto, ki je »Indirectly by transfer file«. Neposredni prenos zahteva, da sta izvorni računalnik in ciljni računalnik povezana prek omrežja. V nasprotju s posrednim prenosom lahko izmenjujete licence, ko se odločite za neposredni prenos.

NEPOSREDNI PRENOS LICENC

Priprava ciljnega računalnika za uvoz licence
1. Z namembnim računalnikom zaženite Nemetschek License Manager, tako da kliknete Start -> (All) Programs -> Nemetschek -> Nemetschek SoftLock 2006 -> License Manager.
2. Na vrhu klikniteExport/import – license transfer. Odpre se pogovorno okno »License Transfer Wizard«.
3. Izberite Directly on the network.
4. Izberite (Re-)Import license. V pogovornem oknu se prikaže ime računalnika in naslov IP. Za zagon spletnega prenosa na izvornem računalniku potrebujete eno od teh podatkov.
5. Kliknite Reception.

Uporaba izvornega računalnika za izvoz datoteke licence za ciljni računalnik
1. Z izvornim računalnikom zaženite Nemetschek License Manager s klikom na Start -> (All) Programs -> Nemetschek -> Nemetschek SoftLock 2006 -> License Manager.
2. Na vrhu kliknite Export/import – license transfer. Odpre se pogovorno okno »License Transfer Wizard«.
3. Izberite Directly on the network.
4. Izberite možnost Export license. Vnesite ime računalnika ali naslov IP ciljnega računalnika. Za časovno omejitev navedite, po kakšnem številu dni naj bo licenčna datoteka na izvornem računalniku znova na voljo. To se bo zgodilo samodejno, takoj ko poteče ta rok.
5. Kliknite Finish.

VRNITEV DATOTEK LICENCE V IZVORNI RAČUNAČLNIK PRED IZTEKOM ROKA

Izvorni računalnik
1. Z izvornim računalnikom zaženite Nemetschek License Manager s klikom na Start -> (All) Programs -> Nemetschek -> Nemetschek SoftLock 2006 -> License Manager.
2. Na vrhu kliknite Export/import – license transfer. Odpre se pogovorno okno »License Transfer Wizard«.
3. Izberite Directly on the network.
4. Izberite možnost (Re-)Import license. V pogovornem oknu se prikaže ime računalnika in naslov IP. Za zagon spletnega prenosa na izvornem računalniku potrebujete eno od teh podatkov.
5. Kliknite Reception.

Ciljni računalnik
1. Z izvornim računalnikom zaženite Nemetschek License Manager s klikom na Start -> (All) Programs -> Nemetschek -> Nemetschek SoftLock 2006 -> License Manager.
2. Na vrhu kliknite Export/import – license transfer. Odpre se pogovorno okno »License Transfer Wizard«.
3. Izberite Directly on the network.
4. Izberite možnost Return license. Prikaže se pogovorno okno »Return License«.
5. Vnesite ime ali naslov IP računalnika, na katerega želite vrniti licenco, in kliknite Return. Pojavi se obvestilo, da je bila licenca izvožena v ciljni računalnik.
6. Na vsakem računalniku kliknite OK, da potrdite.

IZMENJAVA LICENC, KO STA OBA RAČUNALNIKA POVEZANA S SPLETOM
Določite, kateri računalnik bo glavni in kateri računalnik mora imeti podrejeno vlogo (pomožno).

Priprava pomožne enote za izmenjavo licenc
1. Na enem od obeh računalnikov zaženite Nemetschek License Manager s klikom na Start -> (All) Programs -> Nemetschek -> Nemetschek SoftLock 2006 -> License Manager.
2. Izberite zavihek “Nemetschek Softlock License Manager”. Odprite pogovorno okno »License Transfer Wizard« na vrhu prenosa licence Export/import – license transfer.
3. Izberite Directly on the network.
4. Izberite Exchange licenses -> Slave. V pogovornem oknu se prikaže ime računalnika in naslov IP. Za zagon spletnega prenosa na izvornem računalniku potrebujete eno od teh podatkov.
5. Kliknite Reception.

Izmenjava licence z glavne enote
1. Z drugim računalnikom zaženite Nemetschek License Manager, tako da kliknete Start -> (All) Programs -> Nemetschek -> Nemetschek SoftLock 2006 -> License Manager.
2. Na vrhu Export/import – license transfer. Odpre se pogovorno okno »License Transfer Wizard«.
3. Izberite Directly on the network.
4. Izberite Exchange licenses-> Master. Vnesite ime računalnika ali naslov IP pomožne enote. Za časovno omejitev navedite, po koliko dneh se datoteka licence samodejno vrne v izvorni računalnik.
5. Kliknite Finish.

Vrnitev izmenjanih licenc pred potekom roka
1. S pomožnim programom zaženite Nemetschek License Manager, tako da kliknete Start -> (All) Programs -> Nemetschek -> Nemetschek SoftLock 2006 -> License Manager.
2. Kliknite Export/import – license transfer – prenos licence. Odpre se pogovorno okno »License Transfer Wizard«.
3. Izberite Directly on the network.
4. Izberite Reverse license exchange -> Slave -> Reception.
5. Z glavnim zagonom zaženite Nemetschek License Manager s klikom na Start -> (All) Programs -> Nemetschek -> Nemetschek SoftLock 2006 -> License Manager.
6. Kliknite Export/import – license transfer. Odpre se pogovorno okno »License Transfer Wizard«.
7. Izberite Directly on the network.
8. Izberite Reverse license exchange -> Master. Preverite, ali je predlagano ime računalnika ali naslov IP pomošne.
9. Kliknite Reverse.

IZMENJAVA LICENC BREZ POVEZAVE S SPLETOM

Ustvarjanje datotek z ID-jem računalnika za izvorne in ciljne računalnike.
Najprej morate ustvariti dve datoteki z ID-jem za računalnike: eno za izvorni računalnik in eno za ciljni računalnik. Te datoteke so veljavne, dokler ne spremenite strojne opreme ustreznega računalnika. Če se strojna oprema spremeni (na primer trdi disk ali DVD / CD pogon), morate ustvariti novo datoteko z ID-jem računalnika.

Če želite ustvariti datoteko z ID-jem, ki je specifična za računalnik
1. Zaženite upravitelja Nemetschek License Manager, tako da kliknete Start -> (All) Programs -> Nemetschek -> Nemetschek SoftLock 2006 -> License Manager.
2. Na vrhu kliknite Export/import – license transfer in izberitendirectly by transfer file. Prikaže se pogovorno okno »Offline License Transfe«.
3. Izberite Create computer ID file.
4. Kliknite Browse… in določite pot, kamor želite shraniti datoteko z ID-jem računalnika.
5. Kliknite Finish.

Opomba: Izbrana mapa mora obstajati. V tej mapi je ustvarjena datoteka COMPUTERNAME.nslid, specifična za računalnike.
Če sta izvorni računalnik in ciljni računalnik povezana v omrežje, lahko določite izvorne in ciljne poti preko omrežja, ne da bi morali uporabljati medije za shranjevanje ali e-poštne priloge.

Izvoz licenčne datoteke za ciljni računalnik
1. Z izvornim računalnikom zaženite upravitelja Nemetschek License Manager s klikom na Start -> (All) Programs -> Nemetschek -> Nemetschek SoftLock 2006 -> License Manager.
2. Na vrhu kliknite IExport/import – license transfer -> Indirectly by transfer file. Prikaže se pogovorno okno »Offline License Transfer«.
3. Izberite možnost Export license. Prikaže se polje Import Computer ID dialog.
4. Če želite izvoziti licenco za določen ciljni računalnik, naredite naslednje: KlikniteBrowse… in izberite datoteko z ID-jem računalnika ciljnega računalnika (name_of_destination_computer.nslid) in kliknite Openi. Kliknite Next.
5. Za časovno omejitev navedite, po koliko dneh se datoteka licence samodejno vrne v izvorni računalnik.
6. Kliknite reate License Transfer File in kliknite OK, da potrdite. Za ciljni računalnik je ustvarjena datoteka (name_of_destination_computer_date_time.NslTransfer).

Takoj ko izvozite licenco, Allplan ne zažene več izvirnega računalnika.

Uvoz datoteke licence v ciljni računalnik
1. Z namembnim računalnikom zaženite upravitelja Nemetschek License Manager, tako da kliknete Start -> (All) Programs -> Nemetschek -> Nemetschek SoftLock 2006 -> License Manager.
2. Na vrhu kliknite IExport/import – license transfer -> Indirectly by transfer file. Prikaže se pogovorno okno »License Transfer«.
3. Izberite možnost (Re-)Import license. Kliknite Browse…. in izberite datoteko licence, ki jo želite uvoziti. Kliknite Open.
4.Kliknite Import in potrdite OK.

Opomba: Vsako datoteko licence lahko uvozite samo enkrat. Iz tega razloga pred uvozom imena datoteke dodajte besedo “used_”.

Vrnitev datoteke licence v izvorni računalnik pred iztekom roka
1. Z namembnim računalnikom zaženite upravitelja Nemetschek License Manager, tako da kliknete Start -> (All) Programs -> Nemetschek -> Nemetschek SoftLock 2006 -> License Manager.
2. Kliknite Export/import – license transfer -> Indirectly by transfer file. Prikaže se pogovorno okno »Offline License Transfer«.
3. Izberite možnost Return license.
4. Kliknite Browse.. in izberite pot, kamor želite shraniti vrnjeno dovoljenje. Nato kliknite OK, da potrdite.
5. Kliknite Return in kliknite OK za potrditev.
6. Z izvornim računalnikom zaženite upravitelja lNemetschek License Manager s klikom na Start -> (All) Programs -> Nemetschek -> Nemetschek SoftLock 2006 -> License Manager.
7. Izberite zavihek “Nemetschek Softlock License Manager”. Kliknite License transfer -> Offline license transfer. Prikaže se pogovorno okno »Offline License Transfer«.
8. Izberite možnost (Re-)Import license.
9. Kliknite Browse… in izberite ustrezno datoteko licence. Nato kliknite Open.
10. Kliknite Import in potrdite OK.

Želim preklopiti na Windows 10 (64-bitni). Kaj moram vedeti?

Glede na začetno stanje upoštevajte naslednje točke.

Windows 8.1 do Windows 10

Delate z Allplan 2016 ali novejšimi različicami

Wibu: Spreminjanje operacijskega sistema ne sme vplivati na sistem zaščite. Vendar pa kljub temu priporočamo, da vrnete licenco računalnika, preden preklopite na operacijski sistem Windows 10. Potem ponovno aktivirajte licenco.

Delate z Allplan 2015 ali starejšimirazličicami

Softlock: Allplan je zaščiten z Softlockom. Fix Manager Manager License License, kot je opisano v naslednjem dokumentu:

Hardlock: Če Allplan po preklopu ne sprejme trdega diska, znova namestite trdi disk.

Windows 7 do Windows 10

Delate z Allplan 2016 ali novejšimi različicami

Wibu: Licenco računalnika morate vrniti, preden preklopite na Windows 10. Licenco aktivirate kasneje.

Delate z Allplan 2015 ali starejšimirazličicami

Softlock: Ker to stikalo spremeni vse sistemske komponente, morate upoštevati naslednje točke. Preden preklopite na nov operacijski sistem, nam vrnite licenco. Stikalo popravi programsko opremo Softlock License Manager.

Hardlock: Če Allplan po preklopu ne sprejme trdega diska, znova namestite trdi disk.

Opomba:
Allplan 2015-1-10 in novejše različice se izvajajo v operacijskem sistemu Windows 10.
Allplan 2016-0-2 in novejše različice se izvajajo v operacijskem sistemu Windows 10.
Ne moremo reči, ali so prejšnje različice Allplan združljive z operacijskim sistemom Windows 10.

Kako lahko preverim prenosni računalnik in nadaljujem z delom kot običajni uporabnik CAD s svojimi običajnimi nastavitvami in privilegiji?

Prijavite se kot administrator Allplan na prenosni računalnik.

1. KORAK: dodajte računalnik v Workgroup Manager

Prenosnik mora biti integriran v delovno skupino, tako da se lahko uporablja za shranjevanje podatkov (podatkovni strežnik). Naredite naslednje:

Ustvarjanje podatkovnih map
Ustvarite mapo – “Nemdata”, na primer – na prenosnem računalniku in jo delite (popoln nadzor).
V tej mapi ustvarite podmapo »Allplan«. Ustvarite dve podmapi – “usr” in “prj” – v mapi Allplan.
V tem primeru: ‘… \ Nemdata \ Allplan \ prj’ in ‘… \ Nemdata \ Allplan \ usr’

Dodajanje računalnika
Zaženite aplikacijo Services application -> Workgroup Manager -> Administer projects and computer
Na področju “Remote projects” na levi strani kliknite desno miškino tipko na desnem gumbu miške in v bližnjičnem meniju izberite Add computer.
Poiščite računalnik, ki ga želite dodati, odprite lokalni delež in izberite mapo z podmapami »usr« in »prj« (v tem primeru: »COMPUTERNAME \ Nemdata \ Allplan«). Potrdite s klikom na OK.

Namestite gonilnik »Microsoft Loopback Adapter«
Ta gonilnik je potreben, da se omrežne storitve vedno izvajajo na prenosnem računalniku.

2. KORAK: premaknite uporabniško mapo (neobvezno)

Allplan 2013 in novejši: uporabnik se bo premaknil samodejno
Zaženite aplikacijo Services application -> Workgroup Manager -> Administer users
Kliknite z desnim miškinim gumbom izbrani uporabnik, ki bo delal na prenosnem računalniku zunaj omrežnega okolja.
Izberite Select Properties.
V uporabniško mapo polja izberite prenosni računalnik
Ponovite 2. korak, če bo več uporabnikov delalo z prenosnikom.

Opomba: Če so bile uporabniške mape premaknjene v prenosni računalnik in je bl ta prenosni računalnik preverjen, lahko uporabnik dela samo z prenosnim računalnikom in ne v pisarni.

3. KORAK: določite lastnika projekta

Uporabnik lahko premakne samo projekt, če je lastnik tega projekta.
Lastnik projekta lahko spremeni le administrator Allplan (ali lastnik projekta).
Allplan -> File -> ProjectPilot – Admin… ->
Kliknite ustrezen projekt z desnim miškinim gumbom in v priročnem meniju izberite Properties.
Zdaj lahko določite lastnika.

4. KORAK: premikanje projektov
Prijavite se kot uporabnik, ki želi prenesti prenosni računalnik.
Zaženite aplikacijo Services application -> Workgroup Manager -> Administer projects and computer
Na področju »Remote projects« na levi izberite računalnik s projekti, ki jih želite premakniti.
Povlecite projekte eno za drugo na laptop, ki ga je treba preveriti.

5. KORAK: preverite laptop
Zaženite aplikacijo Services application -> Workgroup Manager -> Administer projects and computer.
Kliknite na prenosni računalnik in kliknite Check out na desni strani.
Potrdite sporočilo, ki kaže, da v računalniku še vedno obstajajo uporabniške mape.
Vnesite komentar in kliknite OK. Ta komentar se prikaže, če uporabniki v pisarni poskušajo dostopati do projekta na računalniku, ki je bil preverjen.
Določite, katere dele standarda pisarne želite kopirati v prenosni računalnik in kliknite OK, da potrdite.

Zaključek

Zdaj lahko odstranite prenosni računalnik iz omrežja in uredite svoje projekte, ko ste zunaj pisarne. Da se zagotovi, da se projekti med tem ne spremenijo v uradu, so projekti, ki so na računalniku, preverjeni, zaklenjeni za uporabnike CAD v omrežju. Ti uporabniki si ogledajo komentar, ki ste ga vnesli, ko ste odjavili računalnik.

Opomba:
• Preverite lahko samo lokalni računalnik (ne morete preveriti drugega računalnika v omrežju).
• Projekti na tem računalniku ne smejo biti zaklenjeni niti v uporabi.